Min söta byrå...

... är äntligen en familjemedlem!
OKEJ, den är inte så söt, men man kan ha kläder i den och tvn på den.
En fiffig makapär må jag tycka, skulle nog aldrig tänkt på det!

Ska börja fixa rummet nu, så jag blir klar någon gång haha.
Laddade btw ner Brüno (snart sett klart på den) och Orphan.
Orphan är en thriller typ och Brüno är ju komedi haha, jävligt sjuk!

Ska ta kort på rummet, före och efter bilder liksom. :)
Laddar in dom imorrn typ, eller när jag blir klar med mitt rum typ hehe. ;)
Usch, så tråkigt, så mycket att packa ner och sedan massa att packa upp. D:
Pallar inte, men får göra så mycket jag orkar idag... Jävla latis jag är! ;D
Sen gillar jag smileys som ni kanske har märkt. =)

Fyra månader sen btw... Jag hoppas du har det bra där uppe mormor, kommer alltid älska diig!!!! ♥♥♥
Men saknar dig så det gör ont ibland...


xoxo Francy ♥

Postat av: Michelle

Kan du inte ladda upp foto på dt näre blev klart älle? ;)


2010-02-17 @ 22:08:48
URL: http://michellelindh.blogg.se/
Postat av: Ayan

fin blogg!


2010-02-20 @ 22:20:30
URL: http://officiallife.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: