Packat och klart!

Ja, nu har jag packat det mesta. Tog fan 3 timmar hahaha!
Har lyckats packa 5 flyttkartonger, heelt själv, känner mig ganska stolt alltså! =)
Men men, skolan idag gick väl bra. Hade dock bara en lektion som gick åt att göra prov haha.
Men på förmiddagen hade vi bad/promenad, man fick kolla på folk som hoppade isvak, fast det fanns ingen is,
så de fick hoppa in i vattnet och sen upp på bryggan igen. ;D
Skapligt kallt måste det varit, usch, glad över att jag inte gjorde det!
Sedan fick man promenera om man inte skulle bada. :)
Jag, Bella och Becka promenerade iaf, var inte så jobbigt faktiskt. :D
Sen hade vi SO prov på en matte timme.. hm, lite komiskt enligt mig. ;)
Men ska fortsätta imorrn på provet, smart man är, för jag kan ju plugga på frågorna jag inte kunde. ;D

Gick iaf till ica under tiden jag packade klart allting.
Köpte lite fika som jag och mina vänner ska äta imorrn.
Man kan ju inte flytta sådär på mindre än en vecka utan att få dom på lite bättre humör?
Hoppas de gillar det iaf! =)
Btw så hittade jag Coca-Cola Vanilla på ICA!!
Har inte druckit det sen jag bodde i Sthlm wtf, alltså när jag gick i 1an. :O
Ganska god, smakar lite konstigt, men det är ju inte vanlig cola så. ;)

Nu ska jag äta lite semla och läsa klart min bok som skulle vara klar tills på fredag.
Eftersom att jag flyttar imorrn så måste den vara klar tills imorrn och jag har typ 170 sidor kvar...
Sedan måste jag skriva lite om boken också. -.-
Så det är bara att sätta igång!




Coca-colan och boken jag läser; När änglar faller.
Man var tvungen att läsa en vuxen bok eller en klassiker haha.. xD
Visade mig inte på bild för jag inte ser så bra ut, måste sova lite mer haha!


xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: