Sen en tid tillbaka...



Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är




Melissa Horns ord är sanna. =)

Idag har varit en förjävlig dag haha.
Först håller jag på att missa bussen.
Så jag springer till busshållsplatsen, när jag ser att bussen är på väg till busshållsplatsen så känner jag att min mobil är borta.
Så jag springer lite tillbaka på vägen jag sprang, springer sedan tillbaka och frågar Amanda om jag ska leta efter min mobil
eller om jag ska gå på bussen.
Amanda föreslog att vi skulle leta efter min mobil, och såklart så var den vid brevlådorna typ 10 m från där jag bor!
Hon ringde sin pappa och tänkte be om skjuts, men sen så efter lite krångel så var klockan så mycket att nästa buss skulle gå.
Så vi bestämde oss för att ta bussen haha.

Skolan gick bra, förutom att jag hade mensvärk typ hela dagen.
Hahah, måste sett jävligt weird ut, jag såg helt normal ut, sen gör jag värsta grimasen för att det gör så ont. XD
När jag kom hem så hade Anna gjort pannkakor, så jag åt några stycken, riktigt goda var dom alltså. :D
Efter det så kollade jag på The Simpsons och Family Guy, sen somnade jag lite som vanligt.
Nu är jag trött igen så jag ska skrika lite på pappa så att han sänker den jävla tvn.
Han kollar på fotboll, inte det roligaste att somna till på sån hög volym. x'D

Imorgon blir det att göra klart engelskan om The Beatles och sen dra till Crille och kolla på filmen Upp.
Haha, han insisterar på att alla ska komma, för den är tydligen asbra. ;p
Så vi får se hur det blir. =)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: