SUPERMAN!

Första veckan på klacken har gått.
Haft väldigt roligt med mina kära vänner. :D

Torsdagens NP i svenska gick ganska bra tycker jag. =)
Efter skolan så var jag med Karro och Crille.
Vi åkte till Falun fram och tillbaka, sen åkte vi till BK och åt lite där.
Crille bjöd mig och Karro, muhahaha. (a)
Sen drog vi till Kupolen och var lite med Yanal.
Sen åkte vi alla hem. ^^

Igår så var skolan riktigt chill!
Hade bara SO, svenska och matte. =)
Efter allt det drog jag hem och läste klart en bok jag lånade av Amanda.
Sen ungefär vid 17 så väntade jag på bussen till stan.
Såg på Wolfman med Karro, Crille, Josse och Yanal.
Den hade premiär i onsdags och det var typ max 20 pers i salongen. :S
Men det förstod man ju, den var ju riktigt dålig! D:
När jag kom hem så satt jag vid datorn och kollade runt.
Sen hjälpte Amanda mig att hitta balklänningar, har hittat 3 st jag skulle kunna tänka mig att ha. =)
Fast vi får se, pappa är lite tveksam om att beställa från England. :/

Idag ska jag vara med Amanda iaf om planerna går bra. :D
Det blir nog nice, men vet inte vad vi ska göra. ^^
Vi hittar säkert på något. :3

Lite klänningar jag har hittat på Ellos, lite "Back-up" klänningar. =D





Den åt vänster (<-) är den raka modellen av den högra (->). Man kan bestämma själv hur man vill ha den.






Vissa säger att denna har nattlinne liknande tyg, så är lite osäker...



Vilken av dessa tycker ni skulle passa bäst till en bal? =)
Har inte letat färdigt än ofc!



xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: