Swedes are badass because they have to fight polar bears all the time.

Klockren Facebook grupp!
Vissa tror ju att det går runt isbjörnar på gatorna i Sverige hahahahahahaha!

Aja, orkar inte riktigt skriva allt som har hänt.
kortfattat.

Det blev bråk i torsdags.
Jag skrek och grät. Blev så jävla arg så man inte ens kan beskriva det.
Att bli oskyldigt anklagad är inte det roligaste, inte alls.
Något annat som inte heller är kul, det är att sitta mellan sin säng och bokhylla och vara rädd.

Aja, men i fredags efter skolan åkte jag till min kära syster iaf!
Kul kul må jag säga. =)
I lördags åkte vi och handlade lite mat, åt subway och frös typ halvt ihjäl... That's really awesome.
Sedan tillbringade jag hela kvällen vid datorn, medan syrran var ute och festade. ;)
Söndagen var riktigt seeg, sov fan till 15, sen vid 17.20 tog vi bussen till stan och åt BK och kollade på filmen Snabba cash.
Grät fan i slutet, inte gråtit till en film på jätte länge. :O
Riktigt bra och sevärd film! 5 AV 5 TOASTERS!

Idag vaknade jag vid 6 typ av att mamma kom in i mitt rum.
Hon gick efter typ 10 min, sen kunde jag inte somna om. -.-
Så jag lyssnade på musik till typ halv 8 innan jag gick upp.
Var vid busshållsplatsen vid 8 och väntade på bussjäveln till 20 över. xD
Skola, ingen vanlig skola!
Först visade Kenneth hans resa till Austwich, sen lyssnade vi på Mietek i över 2 timmar.
Köpte hans bok, fick den även signerad. :D
Kan bara säga att det är ofattbart att han var med om allt det!
Jag förstår det bara nu efteråt. ;o





Hans bok; Jag överlevde!
Ska läsa den när jag inte har fullt upp med att läsa något annat. :)





Men till den stora grejen nu!

JAG SKA FLYTTA TILLBAKA TILL BORLÄNGE, P.G.A BRÅK HÄR.
Så, nu vet alla det.

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: