Vill gå och drunkna i mina sorger.....

Orkar inte blogga.
Men tänkte göra det så att Amanda, josse och andra har något att läsa.

Idag var seegt, inte roligt med skola nej.
Var med Veronica efter skolan, trevligt vare.
Vi åt lite och pratade massa... Hon fick damp på att jag pratade för mycket engelska haha.

Ringde mamma när jag var på väg hem.
Sa att jag inte tänkte sova hemma hos henne/L när jag kommer dit.
Om vi skulle träffas så skulle vi träffas på stan sa jag också.
Då svarade hon; Ja vi får väl se om jag har tid att träffa dig.
Sen blev stämningen weird och hon sa; Ja jag hoppas du får det bra Franscesca. (hon brukar inte säga mitt namn så tydligt i telefon)
Awkward, så började jag gråta en skvätt när jag var ute- -.-

Sen nu satt jag och bjöd på en klänning på Tradera, men en annan jävel fick den...
Det var verkligen min drömklänning, det är typ verkligen min stil.
Så ni kan få se den, my dream is crushed anyway...






Så nu är jag så jävla ledsen, och hatar mitt liv.
Vill inte göra någonting just nu.
Vill verkligen sova, men jag tror jag drömmer mardrömmar om nätterna fast jag kommer inte ihåg dom..
Så kul, verkligen.

Nu ska jag lyssna på musik och fundera över mitt liv.
Btw så blir fredag mysigt om allt går enligt planerna. <3

xoxo Francy

Postat av: joss

hon är nog bara lite spänd över att du flyttade, det blir bättre efter ett tag, puss jag älskar dig, <33


2010-02-16 @ 21:43:45
URL: http://jjjjossue.devote.se
Postat av: amanda

gumman, finns här <3 hoppas verkligen att det löser sig <3


2010-02-17 @ 05:57:36
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: