10 januari

NI MÅSTE LÄSA ANDRA STYCKET, OKEJ?!
Vaknade vid 13 typ.
Låg i sängen och degade till typ 14 innan jag gick upp och satte mig vid datorn.
Åt lite mat under tiden också.
Sen ungefär vid 16 så började jag packa min gigantiska resväska.
Blev klar ungefär vid 17, hade ganska mycket att packa ner.
Kunde kolla lite på tv innan vi skulle åka.

Vi fick vänta typ 5 min extra för att vi väntade på ett sent tåg.
Sen så åkte vi, och där jag satt så var det as kallt!
Det blåste kalla vindar på mig, samtidigt som jag kollade på Slumdog millionaire.
Kom fram 19.40 då, så jag gick till dörren för att gå ut.
Men nej, den funkade inte för den var ur funktion.
Sprang till nästa dörr med min påse, dataväska och gigantiska resväska.
"Kan du trycka på knappen?" frågade jag en kille som satt vid dörren.
Han tryckte, men exakt då så hörde jag klarsignalen pipa.
Sen åkte tåget iväg.
Jag blev förvånad, men började skratta.
Hela situationen var patetisk!
Så jag ringde mamma och hon blev galen.
Men kom fram till Frövi, och gick in för att värma mig.
Köpte en kanelbulle och en kopp varm te för att värma mig.
Men nej, då stänger dom klockan 20, så jag fick stå ute i kylan i typ 15 - 20 min.
Askalas kändes det verkligen! -.-
Men kom hem till slut iaf och packade upp allting på en gång.

Rolig historia att berätta för barnbarnen har jag iaf hahaha!

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: