13 januari

Somnade inte fören vid 1, så var sjukt trött imorse! :(
Skulle vaknat halv 7 imorse, men gick upp halv 8 istället haha.
Skolan idag var iaf okej. :)
Gick till skolkuratorn för sista gången idag också.
Kändes skönt att prata med henne, även fast vi inte pratade om så mycket. ;p

Kom hem vid 15.40 typ och satte mig vid datorn.
Ungefär vid 17.40 så drog jag och mamma iväg och tränade.
Det var riktigt nice, så nu blir det att börja träna och äta bra mat. :D
Kommer säkert ha världens träningsvärk imorrn! D:
Nyss åt vi iaf mat, och jag blev såå jävla förbannad under middagen.
Mamma och lollo började tjafsa om typ arbetsförmedlingen och sånt.
Sen helt plötsligt kommer dom till att det är invandrarna som begår mest brott i Sverige,
och lollo tycker att dom ska åka hem till deras jävla länder så slipper vi ha dom här.
Blablabla, och jag blev så aaarg! Vafan, visst jag gillar inte alla invandrare, dom flesta är faktiskt ganska störande,
men jag har oftast inga problem med att dom bor i Sverige.
Men nej, lollo ville att dom aldrig skulle komma hit, och 9 av 10 st i fängelsen är invandrare,
och 90% av brotten begås av invandrare....
OBDBDVONVOFNVDKVNDONKNKKBKHKJBHJKkohn!!
Fett sur är jag, omg. -.-

Men nu har jag uppdaterat vad som har hänt dom senaste dagarna, läs dom tidigare inläggen bara. =)
Nu ska jag ta och duscha och sen kolla lite på American pie, awesomeness! :D

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: