14 januari

Haha, skapligt bråttom hade jag i morse!
Vaknade 07.57, och min buss går 08.20 ungefär...
Kutade upp och slängde på mig kläder, startade plattången, åt en macka, borstade tänderna, plattade sidorna på håret och sen var jag iväg!
Skulle hunnit platta hela håret, för bussen kom typ 4 min efter att jag kom fram. -.-
Aja, skolan idag var väl helt okej, förutom att jag hade spanska i 2 timmar för jag hade fått spanska på elevens val.
Sen på svenskan så rättade vi våra "NP", fast det var ju bara så att vi skulle kunna öva inför NP.
Klarade G iaf hahaha, trodde nästan jag fick IG för jag fattade inte hur man skulle rätta. XD
Nej, nu blev jag nervös inför NP! D:

Kom hem och typ åt och kollade på tv.
Blev att kolla på tv tills typ 20 idag, då vi skulle äta.
Ville inte exakt prata med Lollo, så jag sa ingenting och såg lite sur ut.
Han; Ja, man kanske borde gå och lägga sig tidigare så man orkar med sig själv. (jag var tyst) Eller? Har jag fel?
Jag; Nej, men jag är inte på humör att prata.
Han; Men det brukar du vara. Om du går och lägger dig tidigare så kanske du kan prata och föra en normal dialog. Så slipper du gå runt som ett åskmoln.
Jag; Tack för maten. (ganska spydigt.)
Han; Surpuppa.
Jag; Diskret...
Mamma; VAD SA DU? (hon hörde inte)
Jag; Inget. -.-

Dampdampdampdampdampdampdampdampdampdampdamp!!
Usch, lite bättre är det hos pappa iaf, troligen för att han inte är så hård på vilken tid jag ska sova.
Saknar Borlänge!! D: Men jag trivs mycket bättre i skolan nu iaf. :) <3

Jag vill btw gärna ha den här i födelsedagspresent... Tror inte jag får den men drömma kan man väl. ;D





Nu ska jag börja göra mig i ordning för sääängen.
Svara gärna på den här frågan. :D
(tryck på länken)



xoxo Francy

Postat av: Neha

Hoppas det går bra ändå på NP=)


2010-01-15 @ 01:59:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Hanniz

Sån kofta vill ja ha grymt snygg!! Kann dee va?


2010-01-15 @ 03:31:20
URL: http://hanniz.blogg.se/
Postat av: D

jobbigt att rutan e helsvart :s snygg tröjja


2010-01-15 @ 11:10:15
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/
Postat av: Anonym

XOXO



PLATÅ SHOES STRAPPED BOOTS STRLK 37 - 350KR



EN GÅNG ANVÄNDA ! :)



http://www.tradera.com/PLATA-SHOES-STRAPPED-BOOTS-STRLK-37-auktion_105471188


2010-01-15 @ 14:21:33
Postat av: Leia ♥

Då fick du en stressig morgon! :O


2010-01-16 @ 01:38:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: