9 januari

Nu ska jag uppdatera här!
Den 8 januari var det filmkväll hos Karro.
De hade köpt en ny soffa och dom tänkte bära upp dne exakt när vi kom dit, perfect timing!
Det blev att kolla på From hell, Dead silence och Van the man 2. :)
Bra filmer må jag säga!
När Amanda och josse hade dragit så satt vi (jag, crille, madde & Karro) och pratade i typ en och en halv timme innan Crille skulle hem.
Sedan så gjorde jag, madde och karro oss i ordning inför att sova.
Kan säga att vi somnade tidigt.. eller för sent?
Vi somnade faktiskt halv 7 hahahaha!
Sov som stockar gjorde vi till klockan 13 typ.
Då gick vi ner och åt frukost.
Madde åkte senare hem, men jag stannade kvar hos Karro till typ 23.15 på kvällen innan Greg kom och hämtade mig.
Under den tiden så gjorde vi följande grejer;
Gjorde fönstermålningar.
Åt kladdkaka och kakor.
Kollade på Twilight.
Åt mat.
Kollade på House of Wax.
Tittade på tv.
Jag spelade lite Wii.
Vi såg på ett avsnitt av Vänner och drack smoothie.

När jag kom hem så satte jag mig lite vid datorn och åt en kaka Anna hade gjort.
Gick och la mig ungefär vid 1 - 2. :)

xoxo Francy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: