Blää :(

Hej, blev inget bloggande igår som ni kanske märkte!
Jag vaknade vid 14 typ och mådde as illa.
Så jag sprang till köket och rostade två mackor.
Tog en tugga och längre kunde jag inte äta innan jag var nära på att spy.
Så jag var vid toan och min syrra tvingade mig att duscha,
och då så attackerade massa prickar mina ögon och jag kunde inte se någonting.
Hur läskigt som helst, men med hjälp från min syster så kunde jag ta mig till sängen där jag spenderade resten av dagen.
Men nu mår jag bättre, och nyss kom min kusin hit. =)
Ska vara med han i typ 5 och en halvtimmar till, sen blire nog filmkväll hos crille. :D
Vi får väl helt enkelt se, det blir nog ingen filmkväll, vi ska nog bara spela Band Hero.
I will sing! :D

xoxo Francy

Postat av: Anonym

Jaha? okej sure, jag som trodde det kunde bli bättre efter att jag lät honom vara med på bion och att jag hade pratat med dig för 1737865 miljonte gången typ, och ändå blir man inte med, aja skitsamma palla mer nu alltså, ha det så kul.


2010-01-04 @ 20:38:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: