Filmkväll, snurra flaska och täppt i näsan

Jag vaknade vid 14 idag.
Inte det bästa, för det inebär att jag har sovit bort nästan en skoldag.
Måste börja ändra sovtiderna.. går inte så bra, för klockan är över 3 och jag sover inte... D:

Aja, ska väl berätta om min dag!
Vaknade, sprang runt och försökte hitta varma kläder, skapligt kallt ute ju!
Gick till Kupolen med min syster, men först skulle jag till ElGiganten.
Emil, min brorsas kompis, stod där vid kundservicen och hjälpte mig, men han kände nog inte igen mig haha.
Fick lämna in kameran på lagning, får tillbaka den om två - tre veckor. -.-
Jooobbigt värre. D:
Men har inget speciellt att ta kort på så det var väl inget större problem haha!
Sedan gick jag runt på Kupolen med syrran och hennes två kompisar.
Hittade ett par örhängen som jag köpte till Bea i b-daypresent. :D
Kupolen stängde tydligen vid 17 idag, så jag fick gå runt på Ica i en halvtimme som ett fån.
Kom fram till Bea vid 17.45, men hon var så snäll att jag fick komma upp iaf. =)
Resten av kvällen spenderades med att kolla på tre jätte dåliga skräckfilmer,
äta tårta, kakor och dricka läsk.
Senare mot kvällen, ungefär vid 23, så började vi köra sanning eller konka som senare blev till att en person fick komma på en fråga som alla sen skulle svara på.
Jag fick skjuts hem ungefär klockan 2, och Beas pappa skjutsade även hem Daniel och Jeanette. :)
De som var där var följande; Denice, Bea, Daniel, Jeanette, Linda, Lindas kille, Nathalie, Veronica, Emma-Sofia, Stina och jag ofc. :D
Hela kvällen har jag varit täppt i näsan och nyst, fan säg inte att jag börjar bli förkyld!! D:

Nej, nu ska jag ta och sova!
Klockan är halv 4 och mina ögon svider.. wonder why!
Imorgon, eller ja senare idag så ska jag klippa mig. =)
Blir nog awesome! :D

Innan jag somnar så vill jag berätta om min jätte konstiga dröm jag hade i natt.
Drömde om att jag typ var Harry Potter, fast en tjej.
Voldemort ville mörda mig så han skickade sina undersåtar för att tillfånga ta mig.
Så jag var på en skola och jag fick springa igenom HK-salar, bildsalen och massa annat för att dom inte skulle ta mig.
Sen hamna jag i ett rum där jag såg Voldemort.
Ni vet att dom stoppade honom i en stor kittel/gryta för att han skulle bli mäktig igen?
Ja, men här så skulle hans huvud bli som en glödlampa, så dom hade hans huvud på en pinne, sen snurrade dom runt honom i hela rummet över väggarna, för att hans huvud skulle bli som en glödlampa!
Jag sprang vidare och typ hamnade i rektorns rum.
Där låste jag dörren och hoppade ut genom fönstret och kom upp på taket?
Sen så hamnade jag hemma, men mamma hatade mig, så jag gick runt och var asledsen
för alla ville döda mig och mamma hatade mig. XD
Jätte sjuk dröm haha, jävla Voldemort! :@
Blev medlem i en grupp på FB btw, HAHAHA SÅ KLOCKREN!!

"Fuck The War In Iraq, We Have To Catch Voldemort"


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: