GH blir BH...?

Jag och Mats (min kusin) satt och spelade Playstation hela dagen haha.
Kul var det iaf, men ganska trött på spelet blev man till slut haha! xD
Vid 18 skulle jag till Crille, men neej då hade hans pappa besök.
Vid 19 drog jag iaf till Yanal så tog vi sällskap till Crille.
Skapligt kallt var det ute. D:
Kom fram som en frusen tomat hahahaha!

Vi spelade GH, eller ja BH eftersom att vi spelade Band Hero. ;)
Vi spelade tills klockan blev 21 då Yanal skulle hem,
då böt Madde och Yanal plats eftersom att Madde kom exakt då.
Så vi fortsatte spela BH tills klockan blev 22, innan vi skulle kolla på en film.
Men nej, då ska Crille sova haha!
Så jag & Madde fick gå hem, men det gjorde inte mig något, ganska skönt att komma hem efter all sjungande och spelande på gitarr. ;D

Imorgon blir det att gå på Kupolen och leta efter något till Bea!
Vet inte vad hon vill ha, så det blir nog mycket letande. xD
Ska lämna in kameran på lagning också, hurraa, den funkar ju inte längre. -.-
Eller den har en stor spricka på skärmen. :@

Nej nu ger jag fan upp.
Pallar inte ens förklara längre.
I'm spinning out of control...


_________________


xoxo Francy

Postat av: amanda

åh, hoppas kameran blir bra sen då! :D<3


2010-01-05 @ 14:42:17
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: