Hmmmmmm

Inte orkat bloggat, orkar inte blogga nu heller egentligen men tänkt uppdatera liite iaf.

Under den senaste veckan har jag fyllt 15.
På min födelsedag kom 3 kompisar hit, min syster, bror och brorsans kompis.
Blev en riktigt trevlig kväll!
Fick en greklandsresa, P&L-biljett, bok, biobiljett, ljus och en riktigt trevlig kväll! =)
Sen på fredagen skulle jag åka till Borlänge, blev en lätt korck med bilen och sladdade över till den mötande sidan..
Riktigt jävla läskigt var det, OMG trodde jag skulle dö!!!
Senare på kvällen så blev det ett besök på Waynes med Yanal, Crille och Karro.
Efter det trevliga besöket så blev det en tjejkväll hos Veronica med Amanda och josse.
Vi bastade, pratade, kolla på en film och lite annat.
Jätte trevlig var det! :D

Lördagen blev riktigt bra.
Spelade ICE med alla mina nära vänner, sedan så blev det en filmnkväll hos Crille.
Eller snarare en sanning/konka kväll haha...
Pinsamma frågor med svåra frågor...
Blev inte bra stämning ett tag, usch, ville sjunka genom jorden just då!
Det konstiga är att han inte har verkat konstig efter det?
Bara när jag svarade på frågan och typ 5 min efteråt...

På söndagen blev det att packa.
Sen blev det lite firande med Anna, pappa, Greg och jocke.
Lite champagne och tårta, riktigt god måste jag tillägga! ;D

Måndagen kommer jag knappt ihåg, och tisdagen var bara dryyg.
Onsdagen har varit heeelt crazy!

Jag höll på att missa bussen, fick ha svenska, innan SOn började fick jag gå till rektorn för att hämta mina nycklar,
höll på att gråta under SOn för att vi snackade om andra världskriget (jag är känslig tjej :( )
och sedan hade vi boooxning på idrotten!
Sjuukt jobbigt, haha, men kändes asbra efteråt. :D
Innan idrotten hade mamma ringt btw, och sagt att hon skulle kolla på en lägenhet.
Så efter idrotten så åkte vi och kollade på den.
Riktigt mysig var den, kan lugnt bo där. =)
Aja, to the point!
Vi ska flytta dit. På måndag.
Skitkul, verkligen, men det kunde väl ha kommit lite längre fram`Men neejdå.
Men men, hon har inte berättat det för Lollo än, så vi kan inte börja packa ner allt än.
ODHNFOJGNHRFOJ
Brist på något att skriva.
Kom hem, var hemma lite, sen blev det att gå ner till Emma.
Första gången jag var hemma hos henne hehe...
Vi kollade på Bröllopsduellen, spelade lite Wii och såg på Andra Avenyn.

Nej nu ger jag upp.
Hungrig som fan är jag också. D:
Ska sova nu, hihii.

xoxo Francy

Postat av: joss

vaaa, orkar hon inte med honom längre eller? puss älskar dig


2010-01-28 @ 13:24:09
Postat av: amanda

ska dem separera? :O


2010-01-28 @ 13:26:27
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: