Nyår & Avatar

Gott nytt år på er kära läsare! :D
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig under nyår haha.
Jag trodde jag skulle vara ensam och vänta på kvällen, men så blev inte fallet!
Jocke & Greg kom hem och jocke föreslog att jag kunde hänga med dom istället för att vara själv.
Så jag fick duscha och göra mig i ordning hemma hos jocke.
Efter det så drog vi till en pizzeria och fick i oss lite mat.
Förfesten började när vi kom hem till oss senare.
Sedan drog vi till syskonen Olesens fest ungefär vid 21.
Kvällen förflöt väl på ganska bra, förutom att tiden fram till midnatt segade sig fram otroligt sakta! xD

Efter nyårsslaget så blev det inte mycket folk kvar.
Då kom det människor som inte var inbjudna och blabla.
Dom sista två timmarna spårade ut lite haha, det blev dans på borden och sånt.
Men kul hade man!
Gick hem vid 03.30, och jag stupade i soffan typ direkt. XD

Igår så skulle jag, josse och Amanda gå på Avatar.
Det blev inte så, dels för att Amanda inte kunde och dels för att det inte fanns bra platser kvar.
Istället så drog jag och josse till Hemmakväll och hyrde filmer som vi sedan gick hem till henne för att kolla på.
Två av dom tre filmerna cpade, så vi fick dra hem till mig för att kolla klart på dom.
Vi såg på Johnny Mad Dog, Sister och Berättelser om killar, katter och kyssar.
Det var ganska bra filmer. :)

Idag
så spelade jag lite Meet the Robinsons innan jag började göra mig i ordning.
Vid 16 så drog jag till Banverket och väntade på josse.
Vi gick till en thai restaurang och åt, det var extremt gott. :D
Efter det så blev bion vår nästa anhalt.
Vi och Crille gick på Avatar, och den var väl bra, jag hade ju redan sett den. ;)
Fick skjuts hem av Crilles mamma och nu sitter jag vid datorn.

Ska nog spela lite PS2 snart, vi får se. =)
Jag ska börja blogga mer nu haha, eller iaf försöka!

xoxo Francy

Postat av: amandaaa

tack för underbart nyårsfirande gummsi! :D<3


2010-01-03 @ 14:19:35
URL: http://amandaolesen.devote.se
Postat av: Anonym

DU BLOGGAR ALDRIG! XD


2010-01-03 @ 23:35:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: