Sjuker... :(

Hej, det blev att kolla på Guds tre flickor igår kväll.
Iallafall typ 3 - 4 avsnitt, tills internet la av!
Jag höll på i en timme säkert för att få det tillbaka, men nej, det funkade inte. :(
Så jag lyssnade på musik och la in ny musik på min mobil. (y)
Det behövdes verkligen hahaha.
Kollade lite på tv och lyssnade på musik i säkert en timme innan jag kunde somna.

Vaknade vid 12.40 av att jag var helt snuvig.
Var snuvig igår också, så det lär fortsätta idag också.
Sen har jag lite ont i halsen, men kan dock äta iaf.
Hoppas verkligen att jag inte får halsfluss, då tänker jag fan operera bort mina jävla halsmandlar. :@
Snart ska jag iaf träffa Amanda. :D
Vet inte vad vi ska göra, men något kommer vi hitta på.
Man har aldrig tråkigt med Amanda. ;D
Nej, nu måste jag få på mig lite kläder!

Party all night and sleep all day
And throw all of my problems away
My life would be easy
My life would be easy!


xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: