Trååkigt..

Sorry för att jag inte har uppdaterat.
Men igår var väl sådär...
Vi spelade in våran reklamfilm på bilden, nästa vecka blir vi nog klara. :D
När jag kom hem så somnade jag lite på soffan igen... -.-
Sen vid typ 18.40 åkte vi och åt tacos. Ganska gott, men hade sjuuukt tråkigt där! D:
Satt vid datorn och kollade samtidigt på tv till typ halv 2.
Under den tiden så gick Lollo fram och tillbaka utanför vardagsrummet, och typ pratade med katten och sig själv... ._."
Psychoooo......
Sen typ frågade han mig om jag verkligen kollar på tvn?
Jag; Eh, ja? Jag sitter vid datorn och lyssnar på vad dom säger på tven samtidigt.
Han; Jag tvivlar på att man verkligen kan göra det.
Jag; Ja, det kan man? -.-
Så störd man blir på honom!
Sen läste jag lite, sen hörde jag att han bankade tre gånger i bordet här nere väldigt hårt. :s

Imorse vaknade jag innan de började dammsuga mitt rum.
Sen drog han massa skämt om att jag inte ens vaknar av att de dammsugar. -.-
Resten av dagen har jag suttit vid datorn och kollat på tv samtidigt, ganska chill alltså. =)
Nu på kvällen så frågade han om jag kan skala potatis?
Jag; Nej jag är inte alls bra på det.
Han; Men då får du ju öva på det, kom nu!
Jag; Nej, jag vill inte.
Sen medan han skalade potatisar så härmade han mig; Nej, jag vill inte, JAG VILL INTE! HÖHÖHÖ.
Aja, sen under maten så drack jag vatten, även fast det stod en stor cola flaska bredvid mig.
Mamma; Va duktig du är som dricker vatten även fats du kunde druckit cola.
Jag; Mmm.
Lollo; Du vet väl att det krävs mer än att bara dricka vatten för att gå ner i vikt?
Jag; NEEEJ DET VISSTE JAG INTE?!?!
Lollo; Ja. Har du rört något på dig idag?
Jag; Neej, jag är ju sjuk? O.s.v...
Neej, jag har inte alls vetat sen jag gick i lågstadiet vad man måste göra för att gå ner i vikt. -.-
Kort sagt så blir jag bara mer och mer irriterad för varje dag som går.
Så jag ser inte alls glad ut när vi måste äta tillsammans.
Det ska han såklart kommentera varje gång, vilket bidrar till att jag blir ännu surare!
Jag kanske låter som en gnällig kärring, och ni kanske tycker att han faktiskt verkar snäll,
att han faktiskt bara vill hjälpa mig. Men det är sättet han säger allt på, och allt sägs inte exakt som jag skriver att det sägs.
Det sägs ungefär så, ganska nära iaf.

Menmen, en glad nyhet är att jag snart fyller år. :D
Känns inte så speciellt exakt, men helgen kommer bli askalas iaf. ;)

xoxo Francy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: