Vänner...

Satt vid datorn här som vanligt, när jag kom att tänka på alla mina vänner.
Jag har ju byggt upp ett nätverk av vänner i Borlänge sen jag började där i 5an.
Genom åren så har man blivit ovän med de flesta av dom, och i olika perioder varit väldigt tajt med samma personer.
Sen jax lades ner så har det ju blivit som det har blivit.
De som böt skola var man inte så mycket kompis med längre, men vissa höll man ju fortfarande kontakten med.
Nu när jag flyttade så trodde jag faktiskt inte att det skulle gå så bra att hålla kontakten,
men glad är jag, för det har ju faktiskt gått extremt bra! :D
Jag gillar dock inte att vara med två olika "gäng" samtidigt, för helt seriöst, så blir jag helt förvirrad!
Blandar ihop allas namn, och det låter ju inte så bra om jag säger t.ex. Amanda till Karro haha.
Men nu ska jag ändra på det och låta det bli som det blir.
Även fast de inte är så lika så kan man ju fortfarande vara vänner, right?

Jag har lärt mig jävligt mycket om vänskap och sånt under alla mina flyttningar.
Lärde mig extra mycket när jag bodde i Mockfjärd, då var jag tbh ingen bra vän.
Men man lär ju sig av sina misstag (förhoppningsvis) och utvecklas som människa!
Nu har jag ju lärt känna fler kompisar på SSN och om en termin kommer jag lära känna fler nya personer.
Då kommer jag få gå i samma klass i tre hela år, och jag har faktiskt aldrig gått i samma klass tre år i rad...
Jag hoppas att två av mina bästa kompisar och jag kommer hamna i samma klass, that would like be the top of awesomeness!
Jag vet att det inte kommer bli lätt, men jag är villig att ta den risken. <3
Jag har hört att man bråkar mest med de kompisar som är mest lik sig själv... Isåfall har jag några som är väldigt lika mig, och vissa som inte alls är lika mig!



Ja, nu ska jag ta och duscha och läsa lite No inför imorgon...
Dumma mig har inte läst något alls, på det här viset kommer jag aldrig komma in på gymnasiet!

xoxo Francy

Postat av: joss

Haha, jag kanske är lite dum nu men, jag fattar inte XD menar du att det ska ändras så vi allihopa blir ett "gäng" eller att du ska ha det som två helt olika som vanligt? haha känner mig lite borta just nu xD jag längtar som fan till gymnasiet, det kommer nog vara de tre bästa åren i mitt liv! puss älskar dig!! <33


2010-01-17 @ 22:56:11
URL: http://jjjjossue.devote.se
Postat av: joss

btw, veronica ska gå med oss också :D<3


2010-01-17 @ 22:56:57
URL: http://jjjjossue.devote.se
Postat av: Louise Johansson

SVAR: Va kul. Det gör jag med. :D


2010-01-19 @ 16:55:54
URL: http://louisejohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: