Wiie med Wii

Jag och Amanda träffades till slut iaf haha!
Hela tiden så var det typ snart klar, men till slut så blev båda klara. ;D
Vi drog till Kupolen och satt och snackade lite, gick även runt och kollade i lite affärer.
Till slut så gick vi till Ica och väntade på att Amandas pappa skulle komma och hämta oss.
Samtidigt så kollade vi på en riktigt snygg kille hehe. ;)
När vi kom hem till Amanda iaf så spelade vi Wii med hennes syskon.
Riktigt kul var det, förutom att jag konstaterade att jag var riktigt dålig på bowling. XD
Min näsa började rinna extremt mycket till slut, så jag gick hem.
Hungrig som man var så åt man direkt när man kom hem. :D
Snart blir det glass för min stackars hals, tycker synd om den och min näsa!

Nej, nu blir det att kolla på Guds tre flickor.
Har bara 2 avsnitt kvar att kolla på. :D

xoxo Francy

Postat av: amanda

tack för en asbra dag!

Han är snygg, yes'mam! ;D<3


2010-01-08 @ 11:49:28
URL: http://amandaolesen.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: