Cp internet!

Heej, jätte kul, just när jag har fått tillbaka den delen av internet som gör att jag kan blogga, så försvinner internet igen.
Varför? Jo, en viss blixt bestämde sig för att slå ner och slå ut vårat modem.
Så första dagen fungerade ingenting, sen fungerade tvn som tuur var!
Nu - 5 dagar senare, så fungerar inte telefonen eller internet.
Som tur var så fick vi låna Gregs kompis mobila bredband, jag kan inte ens försöka säga tack, för det är obeskrivligt! :O
Modemet är how ever stendött, så vi ska beställa en ny imorrn. (y)

Btw, så ska jag packa resten av dagen.
Runt 18 ska jag träffa Crille, Yanal, Madde och Amanda, om alla dom kan då alltså... :)
Just nu håller jag på att viker kläder haha, askul!
Men ändå skönt att göra något, känns faktiskt lugnt att städa och hålla på i huset, blivit lugnande på något sätt...
WOW, tur att jag drar på tisdaaag, blivit hjärntvättad här. ;)
Gaah, så peppad, inte varit i Grekland på två år! Kommer kännas så sjukt. ;o
Men håller på att förbereder kameran och mobil samt mp3n inför resan. ;)
Kamera tömmas, mp3 fyllas med Kent och mobil tömmas och fyllas på med Absolute Summer Hits 2010.
Måste ha lite partymusik, eller ja glad musik, på stranden ju! :D

Ska fortsätta nuu, så jag kan sova någon gång!
Upp tidigt och börja packa, that reminds me, jag måste skriva en packningslista!
Just getting started haha...




Jag när vi firade Greg för lite mer än en vecka sen.
Älskade dagen, soooligt och ja... En perfekt sommardag! ♥



Ett tag sedan haha.
Jag var redo...



... för en kväll med dessa sötisar bland annat!
Haha, minnet för livet. :D ♥


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: