In Greece!

Hello, how are you all?
I'm fine, only a headache from absolutely awesome!
Vädret e jätte bra här, fast jag o Crille höll på att dö ner vi först kom hit...
Dom första dagarna blev det bara varmare och varmare...
Men nu e det svalt och skönt, men gissar på att det kommer börja bli lite varmare snart igen. =)
Jag jämför mig med hur huden under mitt P&L band är, alltså omg va brun jag har blivit isf, awesooome :D
Nästa vecka e jag i Sverige iaf, på onsdag natt e jag i kära Borlänge igen. :*

Imorrn ska jag och Crille åka till Aqua land, stort vatten "land" med massaaaa rutschekanor and so on.
Kommer få massa färg, hoppas dock att tomat inte ingår i den färgen. -.-
Fredag ska vi åka till en annan strand, första gången jag ska försöka få oss dit utan någon i familjen ska med. ;o
So wish us (me) luck!
Några dagar kvar som sagt, har massa inplanerat mwhaha.
Men men, gotta go now, internettiden rinner ivääg.
Och nej, det finns inte svenska bokstäver här. ;)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: