Lite shopping

Okej, jag har städat mitt rum nu, och kollat på gamla Beverly Hills. Omg, älskar den serien!
Fast blev ganska deppig då jag såg på avsnittet då Scott dog... :(
Men men, ska börja göra mig i ordning, ska gå till Madde och kolla på film.
Ska bli kuuuligt (:




99:- på skohuset, såg att skorna är från Ellos egentligen... och där kostar dom 250:- haha.
Love at first sight! ♥ :')




Söt robot va? 50:- på teknikmagasinet! Man kopplar in den i en mp3, ögonen är egentligen två hörluruttag, så två st kan lyssna på samma musik. På så vis slipper man ha en varsin hörlur. ;)


Sen köpte jag även kallingar att sova i. Ready for Greece! ;)


Tur att vi inte åkte idag btw, fan vilket oväder!
Just check it.



Okej, man ser inte så bra men... i alla fall! :(
Så åskar det också, va faaan håller på att dö här ensam, är asrädd >:(

Men cyaaa guys, gotta get ready!




xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: