Ready set go, it's time to run!

Woo, hann inte skriva igår då jag städade lite av huset och inte hade riktigt lust att blogga.
How ever, vid 19.10 träffade jag Amanda, vi gick en liten bit och sen träffade vi Yanal också.
Vi skulle alla träffas vid Kupolen, men eftersom att vi alla träffades innan så tog vi sällskap.
Vi gick till H&M och gick runt lite, köpte hårsnoddar haha, kommer verkligen behövas i Grekland,
och på något vis så har dom alla försvunnit! ;o
Gick runt lite till på kupolen innan vi drog till donken och Amanda och Yanal köpte glasss.
Sen fick vi skjuts av Crilles mamma hem till honom, så satt vi och pratade typ. 8)
Sen efter typ en halvtimme - 40 min så hämtade Amandas pappa oss och jag åkte med dom enda hem. (y)
Amanda följde med mig en bit, sen efter typ 4 långa kramar så sa vi hejdå. x'D

Jag började göra mat när jag kom hem, köttbullar och spagetti, höll på att dö, DET VAR SÅ GOTT D:
Seen så vek jag en stoor hög med tvätt, sen sortera jag det, duktigt Francy som viker kläder när hon borde börjat packa.
Hunden behövde gå ut, så jag gjorde det när jag ändå var igång 8)
Efter allt detta DÅÅÅ började jag packa.
Haha och nu är allt typ färdigpackat, ska bara packa in alla toagrejer imorrn, så äre klaaaarrt!
Känns så overkligt, liksom, jag ska till GREKLAND idag!
Om 24 h är jag där, själv, utan min familj, med bara min nära släkt och Crille. :o
Första gången detta händer så jag är pretty nervous!
Men det går nog braaa. (;

Innan jag går och lägger mig (klockan är trots allt efter 2 nu), så måste jag bara berätta en sak!
Igår natt när jag höll på att föra över musik till mp3n och mobilen så kollade jag ut genom fönstret och såg...
två hästar som gick på stora vägen utan ryttare.
Okej, ganska förståeligt, klockan var halv 5 typ så haha. ;D
Aja, jag typ kutade ut efter typ 2 min, och då träffade jag på Greg som typ bah aaah va gör du ute nu?!
När jag sa att jag såg två hästar så frågade han om jag drömde hahaha.
Jag; Neej, jag såg dom!! :(
Så åkte vi efter vägen, så såg vi dom :o
Vi ringde iaf polisen, och dom visste om det x'D
Bildbevis ska ni få iaf! ;)



Heelt normalt... Snacka om att jag blev rädd, vad som helst kunde ha hänt hästarna ju! :(

Men nu ska jag ta och sova, ska upp typ vid halv 8 - 8 idag, så får sova typ... ungefär 5 timmar. XD
Sooo byebye now. ;)

xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: