14 mars

Söndagar är ju ökänt för att vara allmänt slappiga av sig.
Men idag känner jag mig bara så rastlös!
Jag har varit hemma och inte gjort någonting hela veckan, det kanske är därför?
Men problemet är vad man ska kunna hitta på.
Kupolen stänger ju om två timmar... det är typ det enda Borlänge har att erbjuda på en söndag eftermiddag. xD

Eftersom att jag inte har något att göra så tänkte jag ta kort på vilka skor jag tänker använda i vår/sommar.
Kan inte ta kort på vad jag ska ha på mig, för jag vet knappt vad jag ska ha på mig imorgon haha!
Skor är en liten bättre sida av mig, så jag tänkte visa er det istället. ;)
Det kommer senare ikväll, just so you know!

Nu tänkte jag skriva upp (på ett block IRL) vad jag ska spendera pengar på under slutet av månaden och under april månad, på ett ungefär.
Så jag vet hur mycket pengar jag har kvar o.s.v.
Måste lära mig hantera pengar har jag märkt haha!
Bäst jag sätter igång då. =)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: