16 mars

Idag var första gången jag slapp springa till bussen. ;)
Hann t.o.m äta frukost som en normal människa!
Kändes riktigt skönt faktiskt haha. :)
Fast bussens dörrar gick typ "sönder", mindre bra, dom ville inte stängas när vi kom till stan haha... xD

NP i engelska gick ganska bra, haha, hörförståelsen kanske vi inte borde prata om...
Trodde dom sa Brisbon men nej det var Brisbane/Brisbaine.. Fast det var väl inte hela världen egentligen. ;)
Men jag hoppas i alla fall på det bästa! :D
Dagen följdes av lunch, matte, no och elevens val.
Efter allt detta så åkte jag hem... och bussen var inte den finaste!
Det stod att den var i Dalatrafik, men sen såg man att det stod 603 på vita plastpåsar som var fasttejpade på fönstret haha.
Sen gick den bakersta dörren sönder, han fick knyta fast dörren så att den inte skulle gå upp hahaha!
Omg, ingen bra dag för bussarna alltså. ;)

Kom hem till slut i alla fall och åt lite mackor innan jag tog bussen till Falun.
Åkte sådär spontant, hade inget annat för mig. xD
Råkade dock somna lite, så vaknade när vi var vid lasarettet... Tur att jag vaknade, annars skulle jag inte alls veta vart jag var. XD
Gick till närmaste busshållsplats, väntade en min innan 253 kom till min undsättning. ;)
Tog bussen hem och satte mig vid datorn.
Det är vad jag har gjort idag! :D

Nu ska jag ta och äta lite mat. =)
Fisk, potatis(mos?) och grönsaker. När pappa gör det så blir det gott, mumsigt värre! :D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: