18 mars

Hej, förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare.
Datorn har varit helt cp hela dagen, gått assegt och internet har lagt av jätte ofta...
Aja, idag vaknade jag lite innan 11, skulle på utveckligssamtal vid 12.
Det gick väl bra, dom kände mig inte tillräckligt för att kunna göra någon bedömning vilket är förståeligt.
Dom har tydligen inte fått någon info från min förra skola, och dom sa att dom skulle skicka allt på måndagen efter att jag hade flyttat... Det är snart två månader sen!
Så jag ska försöka få tag i mina lärare där så att min nuvarande skola kan få lite information!

Efter UV så åkte jag hem och läste lite i FRIDA.
Försökte förgäves lösa ett korsord, men det är inte riktigt min starka sida (inte Gregs heller för den delen haha), så det gick åt skoogen!
Vid 16.20 var jag hemma hos Veronica iaf, så drog vi till Kupolen för hon skulle handla lite.
Kjell ringde henne vid 18.10 typ och sa att hon hade privatlärare haha, hon råkade glömma bort det!
Så hon fick springa hem och jag tog bussen till stan och sedan hem. (y)
Handlade för typ en timme sen lite grejer inför imorrn.
Det är ju filmkväll hos Andreas med några från klassen och några andra! :D
Så eftersom att jag inte kan imorrn så blir det ingen filmkväll för Crille och CO för Karro kan inte heller tydligen.
Sad but true!

Nej nu ska jag ta och äta lite maaat, sen duscha och sova lite.
Skola imorrn trots allt, usch på det! :(

xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: