19 mars

Okej, jag ska säga sanningen nu...
Skolan var faktiskt inte så jobbig som jag trodde att den skulle vara idag!
Vi hade trots allt bara so, svenska och allt slutade med matte.
Sen har jag varit lite (läs: mycket) psycho i skolan idag haha.
Skrattat åt allt, gett Marzena mördarblickar för att sedan asgarva hahahaha!
Nej jag har inte rökt på något för den som undrar. :D
Kanske borde sovit lite tidigare, sov bara 5 timmar i natt...
Sen vaknade jag vid 06.45 också haha, men hann med bussen som tur var!

Nu ska jag ta och städa lite, diska t.ex. så att pappa slipper göra det när han kommer hem. ;)
Sen ska jag gå och handla lite med Amanda, efter det blir det grill/filmkväll hemma hos Andreas.
Det gillar vi! (Y)
Måste sätta igång nu. Blir att diska med Kenta - Bla bla i högtalarna. (;

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: