22 mars

Hej, vem pallar blogga när det är så vackert väder ute?
Snöigt och blåsigt, mmmmhm! Underbart minst sagt.

Idag var det skola iaf.
SOn kom jag liiite längre fram haha, I take it easy, veeery easy.
Man vill ju inte bli för trött liksom. (;
Under matten blev jag super geni och arbetade med Genrepet.
Måste klara NP i matte, det är det enda som gäller för mig just nu typ!
Aja, resten av dagen dög väl, kan inte exakt klaga men ska inte hurra heller haha.
När jag kom hem så åt jag lite innan det blev att göra läxor... i typ 5 min innan jag satte mig vid datorn!
Men nu är jag snart klar med bokrecensionen, samma med engelskan, men josse ville vara med på redovisningen så tänkte att jag gör klart det imorrn isf...
Hoppas inte vi måste göra det imorrn iaf, blir ju inte så kul för mig eller josse haha! xD

Jahaopp, hela kvällen har ägnats åt tvättstugan... Som inte var som alla andra dagar vi har haft tvättstuga.
Det var en svart man som ville tvätta under våran tvättid. ;o
Men han fick iaf torka sina kläder medan våra var i tvättmaskinerna.
Sen när vi kom tillbaka så såg vi att alla maskiner var på igen - och resten av våra kläder som inte fick plats i första tvättningen, var fortfarande kvar i korgen.
Pappa blev asförbannad och sa att han kunde få tvätta är vi var klara, men inte nu. Hur skulle vi hinna klart med allt o.s.v.
Men då sa killen; Nejnej, kolla! Så såg vi att typ alla kläder nästan var borta, alltså hade han lagt in våra kläder i torktumlaren,
samt torkmaskinen och lagt in alla våra kläder i nya maskiner. WTF?!
Så vi fick hjälp resten av gångerna vi gick dit, enbart så han skulle hinna tvätta sina kläder också haha.
Snälla människor det finns ibland, men han var dock lite weird ehehe...

Nej, nu ska jag duscha och skriva klart något av mina saker jag håller på att skriva!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: