Blogga eller inte blogga, det är frågan!

Okej, så jag har inte varit så aktiv den här veckan... knappt alls då. :(
Jag skyller på att jag har varit förkyld och varit hemma hela veckan, förutom i tisdags.
Då blev det bara svenska, gå på teater och sen hem. När jag kom hem så stannade jag hemma resten av skolveckan haha (om vi bortser från att jag tvättade pappas bil igår).

Men jag ska försöka göra min blogg lite mer intressantare (tror detta blir tredje försöket eller något...)!
Lägga upp lite mer bilder, musik... ja, att börja uppdatera oftare kanske borde vara steg 1?
Men vi får väl se hur det blir. ;)

Hittat ett par fina skor jag funderar på att köpa.


Dessa är från Ellos och kostar 299:-

Följ min blogg med bloglovin


Nu ska jag kika vidare på the Internet.

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: