Host host...

Idag blev det att stanna hemma.
Ångrade inte mitt val alls, vaknade med ont i halsen, huvudet och jag fick ont i ögonen när jag tittade upp för mycket, eller för mycket åt höger/vänster.
Juste, glöm inte den hemska hostan också!
Jag har tittat på hela säsong 3 av Wizards of Waverly Place idag också, det var dock bara 10 avsnitt, så jag undrar om det kommer fler...

Har hostat så mycket att jag får ont i halsen när jag hostar nu.
Usch va hemskt, tänk att hosta så här hela tiden, varje dag?
Inte det bästa skulle jag tro...
Men men, åkte och handlade med pappa nyss.
Fick hålla i mig i vagnen hela tiden, för jag var yr hela tiden och det kändes som att mina ben skulle vika sig.
Aja, det är nog bättre imorrn iaf får vi hoppas! :) ♥

Jag hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft, hörde att det var plusgrader idag också, inte helt fel det inte. ;)
Nu ska jag hitta på något tills maten är klar. Det blir thai mat, den borde göra susen för min förkylning haha. ;D


xoxo Francy ♥


Postat av: Hanna

Allt bra idag ? :)


2010-03-11 @ 12:55:35
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

Hallådär! Hoppas du haft en bra dag hihi, sprider lite good karma nu på kvällen! :*

PS! , ska du se bella&tyra ikväll?


2010-03-11 @ 19:17:07
URL: http://haidis.se
Postat av: Francesca

usch, du får krya på dig! :(

sv; där ser man, oerhört likt! :D


2010-03-13 @ 17:19:44
URL: http://francescae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: