John Tucker must DIE!

Hejsan, blev att kolla på John Tucker must die, förstår inte att jag inte har sett filmen tidigare?!
Den var så sjukt bra ju. :D
Fast jag och Amanda fick panik när hon gick upp på scenen omg... :(
Sen blev det att kolla lite på Trubbel i paradiset, men sen skulle jag och pappi åka till BK och äta.
Så Amanda skulle komma tillbaka när vi var klara, men smsa henne vid 22.10 men hon har fortfarande inte svarat? ;o
Btw, när jag och pappi var på väg hem så såg vi polisen åka i full fart och med blåljusen på. :O
Dom åkte mot Jax också, så jag undrar verkligen vad som har hänt...?

Ni ska få se min favorit låt idag också hahaha, kan inte sluta skratta åt den. ;D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: