Save me.

Pallar inte uppdatera, så vet inte varför jag gör det just nu!
Igår var kul iaf, sov över hos Marzena. ♥
Vi hade kul och gick in på Lager 157 och sen åkte vi hem till henne.
Hihii, och jag sov asbra där! Vaknade typ pigg och allting. 8D

Mjapp, idag har det inte hänt något speciellt.
Mjaou, var med Veronicis efter skolan idag också.
Vi åt potatis med pickles haha, faktiskt asgott!
Sen pratade vi och sånt, känner mig verkligen hemma hos Veronica hihu. ♥
Efter att jag kom hem så har jag suttit vid datorn.
Skulle egenligen pluggat SO och NO, men nej, inte idag.
Känner mig asdeppig, tänker på allt som har hänt de senaste 6 månaderna.
Typ bara dåliga saker har hänt, så jag har försökt förtränga det.
Lyckades till typ förra veckan, sen dess har det inte gått att förtränga det längre.
ipdhgorghutioehugbohngjrhgorhgothitogutt!!
Men det finns ju dom som mår dåligare än mig, så borde inte säga så mycket egentligen.
Jihuuu...

Imorrn ska jag shoppa på Kupolen!
Med vem är ännu oklart, får se, kanske går själv haha...
Lalala, 5, snart enbart 4 dagar kvar!

xoxo Francy ♥

Postat av: Grimgoth

sv:

Jo som sagt är den filmen nått man ser fram i mot!!Rock on!


2010-03-25 @ 22:55:53
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Cassandra

vad är lager 157 för något? en affär? :)


2010-03-28 @ 19:12:58
URL: http://unikacassandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: