Stoooor bloggtorka... eller bara lat?

Rubriken säger väl allt I guess.
Skulle visa kläderna som jag köpte i fredags, men neej, jag har ingen "tid".
Japp, men nu har jag faktiskt ingen tid haha!
Ska skriva klar min uppsats och renskriva min bokrecension.
Kan berätta att jag var på Haga idag iaf.
Riktigt trevligt och vet redan nu att det är rätt linje för mig.
Kom även på att jag är urdålig på engelska haha, säger fel hela tiden typ. ;p
Så detta kommer bli awesome tyyyp!

Imorrn blir det ingen update heller, för jag ska åka till Örebro för att se på Kent!
Det blir AWESOMENESS, åker direkt efter skolan har slutat hihooo. :)
Sen ska jag stå ute och frysa i typ 3 timmar ensam, låter askul hahaha.
Mjapp, men vi får se hur allt går imorrn. (;

Just nu ser Greg, Karro (Carro?) och Jonna på film i Gregs rum...
Dom kollar på en skräckfilm, så t.o.m jag blir rädd när det blir rycka-till-scener, bra ljud är det minst sagt hahaha! XD
Yäää, men nu ska jag föra över bilder till datorn och ladda ner lite kent musik tills imorrn, wohooo!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: