Totally dead!

Hej, inte orkat/haft tid att uppdatera. xD

I fredags var jag med Amanda iaf.
Vi gick på promenad, sen blev det att göra en kladdkaka och kolla på filmer. :D
Riktigt mysigt var det, vi såg på Up in the air och The lovely bones.

Igår så städade jag undervåningen, fick diska, dammsuga och städa mitt rum haha!
Lite före och efter bilder:



Mitt rum






Köket



Efter det blev det en liten filmkväll med Crille och Yanal.
Vi såg på I love you Beth Cooper, sen var Yanal tvungen att gå hem.
Veronica kom förbi också, sen följde jag och Crille med henne till stan.
Det var riktigt coola personer som skrek på varandra på fejk skånska och rökte hahaha. ;)
Man kan ju verkligen undra hur deras framtid kommer att se ut.

Igår blev jag sjuk också, huvudet kändes helt weird.
Sen typ blev jag helt psycho ibland haha, bara glömde bort vad jag skulle säga o.s.v.
Men nu mår jag lite bättre, förutom hostan då. :)
Men det löser siiig!

Nu ska jag kolla vidare på 16 and pregnant. =)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: