Trötttrötttrötttrötttrött...

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Filmkvällen hos Andreas blev g0000d.
Grillade mina fyra hamburgare, åt ingenting annat efter det.
Är faktiskt, i skrivande stund, fortfarande mätt!
Blev att kolla på en ganska bra film, som i vissa stunder var tråkig, vissa delar weird och många perioder mycket rolig.
Sen när Andreas skulle visa oss en viss dataspels scen som tydligen blivit framröstad som den mest läskigaste dataspels scenen,
så drog Emma W, Amanda, josse och Johnny av olika anledningar.
Så det var jag, Veronica, Alex, Andreas och Kalle kvar.
Kan tillägga att den scenen inte var läskig någonstans och de som har utsett det priset till den scenen,
troligen var små rädda barn. Jag är faktiskt ganska lättskrämd, men... det var VERKLIGEN INTE läskigt!
Efter den scenen så kollade vi på Det regnar köttbullar. (y)
Kalle drog dock hem efter typ halva medan vi andra var kvar.
Tog 22.35 bussen hem med Veronica, sen träffade vi Kimmo vid stan.
Blev att prata med henne hela bussresan, sen även vänta på 602an med henne.
Riktigt trevligt, fick även reda på lite mer om henne. :)
Konstigt nog en riktigt snäll människa, troligen ännu snällare när man har lärt känna henne lite bättre!

När jag kom hem så blev det att prata med Tony och pappa.
Same same all the time, kändes som att jag ville kasta en brödrost i huvudet på Tony ibland, but that's who he is!
Nu är jag dock trött, så ska göra mig i ordning inför den varma sängen.
Imorgon (läs: idag) ska jag väl hitta på något, annars sitta i min ensamhet och plugga haha,
man kan ju trots allt inte vara med folk hela tiden, men lite sällskap skadar ju aldrig. =)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: