Tv och thai mat!

Blev som sagt en sväng hem till Karro nu på eftermiddagen.
Riktigt trevligt, vi kollade bl.a på Grey's Anatomy, Joey, Vänner, The Simpsons och lite annat.
En tv dag helt enkelt haha, med massor av skratt och Zzzzan.
Medan Karro åt så råkade jag somna på soffan haha! I like their sofa... 8)
Japp japp, men vid 20 typ så kom pappa och hämtade mig.
Vi åkte hem och åt thai mat som Sava hade gjort.
För er som inte vet vem Sava är så kan jag berätta att han var vår thai kock i Grekland när vi hade våran thai restaurang (pretty obvious huh?).
Men han är sjukt duktig på att laga thai mat, nomnom säger jag bara!

Nu ska jag nog fixa en macka inför imorgon.
Har ju NP i engelska imorrn, så jag ska ta med mig en macka och lite drickyoughurt (om Greg nu inte glömmer att köpa det haha).
Wish me good luck, I will need it!
Ska försöka att sova tidigt också, men vi får väl se hur det blir med det. ;)

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: