Helgen

Helgen var kulkul!
I fredags firade vi josse, det spårade ut lite runt halv 10, så jag drog hem.
Kollade på tv tror jag, och sen gick jag och sov. Sooovaaaa ♥

Igår blev en riktig hemmakväll, kollade på The simpsons säsong 21, två avsnitt och säsong 22, 3 avsnitt,
sen gick jag ut med hunden!
Sen laga jag mat och åt godis medan jag kolla på I hennes skor, och sedan kollade jag på Toy story 3. ;)

Idag vakna jag sjukt sent, och åt frukost för två timmar sen typ..
Nu ska vi åka till mormors grav, inte varit där sen vi sluta skolan i juni...
Ikväll blire film och kolla på MTV EMA! Ska bli roligt att se på det... :)
Imorrn är det skola, I don't want to! :( Men man måste göra det, wää -.-

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: