Söt chey söker...

Hej, jag är en jätte söt chey som söker en fräsch kille i sina bästa dagar.
Ålder spelar ingen roll, så länge han gillar sig själv lite för mycket!
Hårfärg ska helst vara färgen "jag-har-inte-duschat-på-en-vecka" (finns endast att köpa på NK i huvudstaden!)
Han kan behandla mig som en dörrmatta, jag kan gärna toffla honom, så länge han inte har en fisk som husdjur!!
Favoritmaten ska vara mat som har varit framme några timmar för länge och han MÅSTE gilla min hund.
Han ska helst äga en läderpiska eller två, om inte så har jag några över...

Känner du igen dig? Hör av dig gärna... waiting for you! :F
Bild på tha säxii gurl w8ting fo' u!



Hjärtat gick sönder... tror det är för att jag är så snygg! Hatar att det blir så hela tiden!! :(


xoxo Francy ♥

Postat av: Joss

Hahahhaha, du är så jävla skön!


2010-11-24 @ 18:22:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: