One year... :( <3

Ett år sen - En av mina värsta dagar i mitt liv, just den 17 oktober.
Ett år sen - Näst sista gången jag såg min mormor.
Ett år sen - Började mina värsta månader någonsin.
Ett år sen - Var jag förvirrad över min känslor, "här kommer alla känslor på en och samma gång" typ.
Ett år sen - Sista gången jag hörde hennes röst.
Ett år sen - Dog en stor del av min barndom.

Nu - Mår bättre, men saknaden skaver än.
Nu - Ledsen.
Nu - Aldrig mer se henne... only memories left.




Måste börja skärpa mig, men har så jävla svårt för det!
Onsdag blire att köpa en kalender så jag kan hålla reda på alla läxor och sånt, måste ha det!
Sen planera budget, börja träna och plugga mer...
Japp, detta måste börja fungera!!!

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: