confused

Hagafest i torsdags - helt otroligt perfekt, dansa loss som om morgondagen inte fanns.. otroligt bra är ni tjejer! ♥ we rocked that pole, hahahaha...! ;)

Fredag - sovmorgon, välbehövligt haha! chillig dag, två lektioner, sen håltimme, lunch + fika hos Alex med folk, höll på att seriöst blåsa omkull(!!), Moa redovisade och fick upp mina ögon för The Gazette...
Åka hem, äta, göra sig i ordning, dra iväg på spelning, blev kär (love at first sight ♥), lyssna på bra musik, åka bil jättefort, känna att man verkligen lever på riktigt, gå på fest i en lägenhet med tre våningar, skriksjunga med i alla välkända låtar med en bra amanda vid min sida, få höra historier om våran blivande drottnings bröllop från killar som var med och marscherade där, känna att snart är sommaren här och fler såna promenader kommer inträffa, träffa en icke svartsjuk grymt snäll tjej.. Somna med vetskapen om att detta var en av mina bästa dagar so far.

Lördag - sova, duscha, packa, ladda ner filmer, åka till amanda carty, förundras över hur fint man kan bo egentligen, prata prata prata ut om allt mellan himmel och jord, äta god mat, kolla på film, somna och säga "nej jag sover inte", innan man ska sova vid 3 på natten.

Söndag - vakna efter 8 timmars sömn men fortfarande vara trött, äta frukost, prata, kolla på tv och chilla, spela Diamanten 4 gånger och förlora varenda gång... åka hem efter ett tag, åka och handla, komma hem och äntligen chilla i sin ensamhet, med datorn i knät och tvn igång!

Helgens tankar: Hur ett beslut kan förändra en dag/hela sitt liv så drastiskt. Hur man inte känner igen vissa människor längre. Hur mycket jag älskar musik.


Memories fade,
like looking through a fogged mirror
Decision to decisions are made and not bought
But I thought,
this wouldn't hurt a lot.
I guess not.




xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: