Shopaholic

Heeej bloggN!!!!!

Idag har varit en helt sjukt störd dag, pengarna fick vingar och flög iväg...
okej inte helt riktigt, meen jag har köpt mitt första par Converse evaaah!! SAY WHAT
sen köpte jag en ring, present till Amanda (ute i god tid oh yeah, hoppas hon kmr gilla det...), örhängen och en plånbok.
Har ju köpt mer saker, t.ex. en jättefiiin blå väska! :D
Så ja, jag kan lugnt säga att jag ALDRIG spenderat såhär mycket pengar på 1 ½ timme IRL! :o

Jag har packat klart, ska gå och göra mig i ordning nu, ikväll ska jag ut med Chloe, Sally och ja ofc Greg, pappa och Simon. (:
Om 24 h är jag i Borlänge igen typ, förhoppningsvis...
Ska bli typ lite skönt att komma hem igen, men det kommer vara konstigt, riktigt konstigt, av olika anledningar.

Jag tror jag vet vad allt går ut på
Jag tror jag äntligen förstår
Att det finns ingen magisk genväg

Ingen rök och inga spår
Och finns ingen enkel lösning
Inget svart och vitt, bara grått.
Man får ta det man blivit given
Och säga "jag älskar det jag fått"

Du och jag ska aldrig dö
Nej du och jag ska aldrig dö
Nej du och jag ska aldrig dö

Det vi har ska aldrig dö
Nej, det vi har ska aldrig dö
Det vi har ska aldrig dö

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: