Summer



Jättefin låt, verkligen. Om ni känner igen den så kan det bero att den går på tv just nu.
Jupp, det är iallafall Hyundais tvreklam, jättefin den med, dör lite varje gång jag ser den. :') Bättre på svenska enligt mig, menmen!



Såå söndagen borta.. Vad har jag gjort egentligen?
Sovit, åkt och handlat, köpte skor och jeansleggins på kupolen,
samtidigt som min hälsena svullna upp, asnice verkligen!
Så har gått runt med mitt bandage i flera timmar xD
Sen har jag bara suttit vid datorn... Fan då!!
Jag som skulle behövt packa klart allt, göra klart historian och gjort spanska läxan.
Äh nej, jag får göra klart historian imorrn helt enkelt, inget annat val. o.O
Men spanskan fattar jag ändå inte så... det pallar jag inte. -.-
Josse var också här ett tag, vi kolla på Fenomen tillsammans! ;D
haha, det var inte så bra idag heller, menmen dom har ju faktiskt kortat ner programmet så det blev ganska stressigt. ;o

Känner att jag har för mycket känslor och för lite tid att tänka igenom det.
Om 24 h åker jag till Arlanda, känner inget just nu, kommer väl imorrn när jag jobbar, kommer vara speedad och le som typ Filurkatten i Alice i Underlandet hahaha...
Nu måste jag vika tvätt och hänga upp tvätt innan jag kan sova. Wiho!

xoxo Francy ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: