fint

Timelapse - The City Limits from Dominic on Vimeo.

 

"Samtidigt som det nyttigaste som finns är att få utlopp för det man känner, och när man inte är den som riktigt vill tala känslor så är bokstäver det bästa som finns. Det finns så många historier att berätta. Stunder som sårat, men som man aldrig ska glömma för man har kommit stark ur det och lärt sig något av det. Stunder där leénden aldrig tyckts ta slut. Och allt som hänt mig under livet, har tagit mig dit jag är idag, och det om något är väl alltid värt att minnas. Det känns bara så svårt ibland. Ibland önskar jag att jag inte tänkte så mycket. Att jag inte reflekterade utan bara körde på, inga bekymmer. Don't worry - be happy. Men jag är väl en av dom som föddes till att vara tänkare. En vandrande själ med tårar som aldrig är längre än en blinkning bort."

 

Allt detta från en väldigt fin blogg som jag tycker ni ska kolla in!
Massa fina bilder osv... Kände att texten stämde in väldigt bra på mig just nu, därav fick den vara med.

(http://marrebarre.blogg.se/)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: