JVIVJÄMJVAJÄD. <3

Jag hatar när man ser den möjliga framtiden försvinna framför ögat.

Den där Håkan Hellström har många kloka ord i sitt bagage... That's all I'm sayin'.


Jag var tvungen att förändra nånting
Du hade just lämnat mig
Jag vakna upp och höll om en dunk gin,
men i drömmen jag just drömt höll jag om dig,
och jag såg min ungdom
trampa gasen i botten,
och sen köra rakt in i en bergvägg
Man måste dö några gånger innan man kan leva

Man måste genom skam
Man måste genom drömmar
Man måste dö några gånger innan man kan leva




Och vad jag bryr mig om nu
är att se din blick så sårad

Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit

Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: