lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove


den här låten är från en av de mest awesome konserterna under P&L 2011



bli inte lurade av bilden för en sekund. även fast denna bild blev totalt awesome (med både deadmau5 & Sofi på samma bild!!!) så såg jag inte ett skit! jag fick kämpa ihjäl mig för varje bra bild jag har, men... det vare värt! ♥



tjohooo!
Ska ta och sova snart, för ja, jag åker till Grekland idag WIHOOOOOO!!!!!
Enda problemet är väl min jävla hosta, som nu har övergått till att göra JÄVLIGT ont när jag väl hostar... (river typ upp hela halsen känns det som)
Jappjappjapp, men ikväll så hade jag astråkigt, så det slutade med att jag målade mig med en ögonpenna som man fick med en FRIDA-tidning för ett tag sen... eh, jag blev ASSNYGG! ;)
Hahaha blev inte så bra bilder på det, men iaf, bilderna kommer.. NUUU!!

(vänster öga: turkost på ögonlock, svart på nedre franraden.
höger öga: svart på ögonlock, turkost på nedre fransraden.
ett svart/turkost hjärta på kinden.
hardcore.)





Postat av: Sara

läget? :)


2011-08-18 @ 19:57:46
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej! Jag kunde prata som innan när svullnaden lagt sig men det var som värst de första 5 dagarna :)


2011-08-18 @ 21:51:26
URL: http://rebeckaolsson.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: