lovely people

hej.
Jag har varit i Crilles sommarstuga i tre dagar, det var kul, speciellt när vi kom dit och Madde + Tiina skrämde ihjäl Crilles mamma hahahaha!!
Har massor av bilder, få se om det kommer upp några..
Tog mitt första dopp i sverige också, kul att det var under tiden det mullrade/åskade och att det var den 9 augusti! (y)

Så idag så åkte jag och Crille hem från stugan (Karro, Madde & Tiina åkte hem i tisdags) sen städade jag mitt rum, sen kom Amanda hit, vi gick till Ica, sen hem till mig. Efter ett tag så kom Veronica och vi alla pratade och skrattade som sedan ledde till att vi kollade på Ils eller Them som det heter på engelska! Lite sjuk film, usch, gillar inte skräck...
När de åkte hem så var jag med Bäveeer som jag inte har sett på typ två veckor!
Vi pratade ut om allt vi varit med om, skrattade och allmänt chillade vid Donken i slutet.
Vad faaan är det med mig och öppna mig för alla på Donken?! Haha, något speciellt är de med det stället alltså...
På fredag åker Bäver till Finland, och på tisdag åker jag till Grekland... haha kul att vi båda åker till våra respektive länder exakt innan skolan börjar typ! ;D

Meeen nu måste jag sova, nu börjar min jobbhelg, ohyeaah!
Torsdag: 12 - 15
Fredag: 10 - 14
Lördag: 10 - 14
Söndag: 13 - 22

Två bilder från förra året i Crilles stuga:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: