mitt schema



Extreeeemt dålig bild... Men men!
Detta är då mitt schema, fredagen är awesooome fast skulle varit bättre om jag inte hade äckel spanska så tidigt på morgonen med den personen jag har försökt undvika sen jag började på haga... brings back too many memories!
Det påminner mig om att jag skulle bli en riktigt bra stalker. :')

Idag hade vi psykologi OCH JAG DOG FÖR ATT DET ÄR SÅ BRA!!!!
Herrejävlar, ville skrika rakt ut och gråta för jag var så glad över ämnet!
Sen kunde jag typ inte andas när vi började kolla på Inception haha, åååh detta ska jag lätt arbeta med! ♥

Imorgon har jag bl.a två timmars hål och sen Akutsjukvård & krispsykologi (a.k.a OMV) och sedan Textkommunikation. PEPPAR INFÖR OMV!!!! :DDD
Känner att detta kommer bli ett riktigggtt awesome år! Förutom Lisbeth grejen då, men jag överlever.....

Nu ska jag göra mat, och hahahahah nu kom min och Karros partylåt;
All day, all night. All day, all night. WHAT THE FUCK?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: