sweet sweet life

Jag har ingen aning vem som fortfarande läser min blogg? (skriv gärna en kommentar eller stay anonymous forever)
Men det låter bättre om man säger "ni", så vi börjar så.



Som ni kanske har märkt så har jag inte mått så bra de senaste dagarna...
Få som vet, men ibland bryter jag bara ihop och är konstant deppig i flera dagar.
Massor av musik, apatiskt tittande och tänkande hjälper mig lite igenom det hela, men problemet finns ändå alltid kvar där så inte så konstigt att jag blir deppig igen efter ett tag.
Problemet är allt jag har varit igenom förut (eller nu), ganska mycket känslor som fortfarande inte är bearbetade och som kommer upp från ingenstans ibland.
Meen jag är i min deppiga period nu då, en av mina värsta denna sommar måste jag säga, men går nog över idag nån gång, annars vet jag inte vad jag gör...

Jag har totalt vänt på dygnet förresten, känns ju såhär JÄTTEBRA!
Mitt rekord denna sommar är att sova till 17... Eh ja, inget att vara stolt över kanske..

Postat av: bäverN

bara ett telefonsamtal bort darling, ALLTID! <3


2011-08-10 @ 20:47:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: