All the right moves...

Tjatjaa!
Tappat lusten att blogga helt enkelt..
men men, i brist på annat kul så skriver jag ett inlägg nu!
Min födelsedag var awesome!
Fredagen var awesome!
Lördagen var ganska awesome, för slutet sög lite!
Söndagen var awesome, förutom min huvudvärk (lyckades slå upp sopdörren i huvudet på mig själv...) och trötthet!

Helt awesome början och slut på min första helg som 16 åring!! :D
Och det blev ju ännu mer awesome när jag fick reda på att jag fick Coop forum jobbet! ;D
Förlåt om jag tjatar en massa om det, men tro mig, det är bara i början...
Snart kommer jag väl klaga istället, men innerst inne kommer jag vara glad ändå! ;)
Imorrn ska jag iaf på mitt första träningspass... pirrigt, men det går nog bra..!
Otippade människor såg jag på mötet i måndags iaf haha, Felicia & Kajsa-Stina som gick i min klass förut..
Sen även Emma Gradin som jag känner igen från FB, ofc hahaha ;D

Idag gjorde jag matte omprov i aulan, WOHO säger jag inte, fan höll på att somna och bryta ihop samtidigt XD
Men men, tror det gick bra iaaaaf, så vi får hoppas att min magkänsla stämmer!! :-)

Nu tänkte jag slänga in en spotifylista, lyssnar på den här listan hela tiden nu haha...
Så det är jävligt synd att jag inte har spotify på mobilen, buhuhu! :(
I hope ya'll like it! ♥


EDIT: Det funkar inte att komma in på länken... Faan då!
Aja, det jag lyssnar på är iaf
Digster Vintermys!
Väldigt mysigt faktiskt, sitter just nu i min myströja, mjukisbyxor och min svarta mysiga filt och lyssnar på den listan... As skönt faktiskt! :D


xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: