Ett vuxenpoäng to moí!

HELLLOOOOO!

Jaja, jag har inte skrivit på ett tag och jada jada jada...
U know the drill.
However ska jag skriva lite nyyyheter här in tha bl000g!

Det kom upp lappar om att Coop forum sökte folk födda 94 som ville sitta i kassorna...
Jag slängde mig vid en dator, i tron om att dom inte ens skulle LÄSA mitt mail...
Men tji fick jag!! Såg igår kväll att jag hade fått svar, och hon skrev att jag kunde komma dit och lämna mitt CV (som jag skrev att jag hade, but i LIEEED!!)idag då, efter skolan och jag var först att maila och det var ett plus...
Så jaa, typ dog lite och slängde mig på telefonen till min syster och ja efter någon timmes väntande så fick jag hennes cv! ;D

Idag i skolan så var det engelska, sen håltimme så skrev mitt cv då hahahaa...
Men det blev klart, sen hade vi historia och jaa, jag gjorde typ nada, helt borta i huvudet...
Sen lunch, som jag halvsov på till slut och funderade på att gå hem. XD
Sen spanska som var astråkigt och som jag inte förstod någonting på!
Seeedan blev det Natur, som vår sida av klassen asgarva på typ halva lektionen, andra halvan såg vi alla ut som frågetecken! (y)
Efter skolan så vänta jag kvar, sen åkte jag och papi till Coop forum.
Jaa en annan tjej läste mitt cv, frågade mig frågor, var imponerad av mina språkkunskaper ;D , sen fick jag göra typ ett test om hur jag och andra skulle ranka mig, och sen den andra delen var hur man skulle hantera olika situationer... Men intervjun gick asbra tyckte jag! :D :D

Eftr Coop åkte vi till Dollar store och köpte massaaa grejer, bland annat röda muggar man ser i amerikanska tonårs filmer!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
Sen blev det stan, pappa hjälpte sin kompis med att lasta på/av en byrå, sen blevre willys och köpa lite,
sen hem till mammas kompis och vara där och greja lite...
Sen var Crille och madde på besök i ett hus tomt på mig hahahha...
Så nu när jag kom hem har det varit dator, ätit och planerat vad vi ska köpa imorrn! (:

Nuu ska jag sova, asnice :D:D

xoxo Francy ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: